Η νέα Porsche 911 GT3 RS ανεβάζει πάλι τον πήχη!

Η νέα Porsche 911 GT3 RS ανεβάζει πάλι τον πήχη!

Με κάθε νέα γενιά της η Porsche 911 GT3 RS θέτει νέα standards στην μικρή αλλά εξαιρετικά ανταγωνιστική κατηγορία των σκληροπυρηνικών sports cars. Εκείνων που αυτό-προσδιορίζονται ως αγωνιστικά για τον δρόμο και προσφέρουν μία ανόθευτη εμπειρία οδήγησης σε αυτούς που θα προσπαθήσουν να τα δαμάσουν, σε δημόσιο δρόμο ή στην πίστα. Σε αυτή την κατηγορία λοιπόν, η 911 GT3 RS είναι βασιλιάς και οποιοδήποτε άλλο μοντέλο αναγκαστικά συγκρίνεται πρώτα απ’ όλα με αυτήν. Η νέα γενιά λοιπόν, είναι ούτως ή άλλως μεγάλη υπόθεση και μία ματιά μόνο αρκεί για να καταλάβει κανείς ότι η “992” είναι ότι πιο ακραίο έχει παρουσιάσει η Porsche, ανεβάζοντας τον πήχη σε τέτοιο βαθμό που κάνει τον ανταγωνισμό να ιδρώνει.

Ξεκινάμε λοιπόν από την βάση ότι η 911 GT3 RS είναι αρκετά πιο extreme από την… απλή 911 GT3 και το πρώτο πράγμα που το κάνει εμφανές αυτό, είναι το ολοκληρωμένο, σχεδόν αγωνιστικό bodykit. Κάθε χιλιοστό του αμαξώματος της 911 GT3 RS έχει σχεδιαστεί είτε για να απάγει τον θερμό αέρα από τα μηχανικά, είτε για να τα τροφοδοτεί με δροσερό αέρα, είτε για να παράγει downforce. Κάθε αεραγωγός, κάθε πτερύγιο και κάθε καμπύλη είναι απολύτως μελετημένα και επιτηδευμένα με αποτέλεσμα η νέα GT3 RS να παράγει 409 κιλά downforce στα 200 km/h, περίπου διπλάσια σε σύγκριση με τον προκάτοχο της και τρεις φορές περισσότερο από την GT3 ενώ στα 285 km/h, ο αριθμός αυξάνεται στα 860 κιλά! Αν ψάχνεις οπωσδήποτε για highlights, θα πρέπει να σταθούμε στους τεράστιους αεραγωγούς στο “καπό” που φροντίζουν να διώχνουν τον αέρα που μπαίνει από τον εμπρός προφυλακτήρα προς το παρμπρίζ και από εκεί στο μικρό scoop στην οροφή και προς την τεράστια αεροτομή στο πίσω μέρος – μία αεροτομή που οφείλουμε να αναφέρουμε πως για πρώτη φορά εξοπλίζεται με σύστημα DRS. Επίσης, θα μπορούσαμε να σταθούμε στα μεγάλα κάθετα πτερύγια εμπρός και πίσω από τους εμπρός τροχούς και πίσω από τους πίσω αλλά και τους αεραγωγούς στο πάνω μέρος των εμπρός θόλων που φροντίζουν για την αποσυμφόρηση της πίεσης που δημιουργείται στο εσωτερικό τους.

Η νέα 911 GT3 RS εξοπλίζεται με σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών εμπρός και 21 πίσω μέσα στις οποίες φωλιάζουν τα τεράστια φρένα με διάμετρο 408 χιλιοστών και εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και δίσκους 380 χιλιοστών με 4-πίστονες δαγκάνες πίσω. Διαθέσιμο είναι φυσικά και ένα σετ carbon-ceramic με 410 χιλιοστά διάμετρο εμπρός και 390 πίσω ενώ τα ελαστικά έχουν διάσταση 275/35 στον εμπρός άξονα και 335/30 στον πίσω. Το… piece de resistance της 911 GT3 RS είναι φυσικά ο ατμοσφαιρικός, επίπεδος, εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας των 4.0 λίτρων ο οποίος παράγει ειδικά για την περίσταση 525 άλογα και συνεργάζεται αποκλειστικά με ένα 7-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Χάρη σε αυτό το setup και με το βάρος να μην ξεπερνά τα 1.450 κιλά, η 911 GT3 RS επιταχύνει στα 100 km/h σε μόλις 3.2 δευτερόλεπτα και συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι την μειωμένη λόγω του ακραίου αεροδυναμικού πακέτου και των κοντύτερων σχέσεων του κιβωτίου σε σύγκριση με την 911 GT3, τελική ταχύτητα των 296 km/h.

Αυτή είναι λοιπόν η νέα ναυαρχίδα της γκάμας της Porsche 911 – τουλάχιστον μέχρι να λανσάρει κάτι ακόμα πιο σκληροπυρηνικό η γερμανική μάρκα. Για την ιστορία, να αναφέρουμε πως η νέα GT3 RS είναι διαθέσιμη τόσο με το Clubsport πακέτο ως επιλογή άνευ χρέωσης όσο και με το Weissach πακέτο που προσθέτει 2-3 δεκάδες χιλιάδες ευρώ στην τιμή του αυτοκινήτου, αλλά αφαιρεί μερικά κιλά από το βάρος του χάρη στην εκτενή λίστα ανθρακονημάτινων και CFRP εξαρτημάτων. Όχι ότι αυτός που είναι να επενδύσει τουλάχιστον €229.517 (τόσο κοστίζει η “RS” στην Γερμανία) θα κολλήσει στα 25-30 χιλιάδες ευρώ επιπλέον του συγκεκριμένου πακέτου.

Prev Post Η Aston Martin DBR22 συνεχίζει την παράδοση των speedsters
Next Post Dodge Charger Daytona Concept EV. Η πρώτη κίνηση της Mopar.
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook